آموزشی, دکوراسیون

طراحی اتاق خواب مدرن به سبک 2023

طراحی اتاق خواب

اتاق خواب یکی از بخش های اصلی و مهم هر خانه ای است که نوع دکوراسیون آن تاثیر بسیاری را در روحیه افراد خانه می گذارد، به خصوص برای افرادی با سن و سال کمتر همانند؛ کودکان باشد بنابراین در نحوه چیدمان و نوع دکوراسیون خود می بایست بسیار دقت کرده تا بتوان یک خانه رویایی را برای خود طراحی کرد. در ادامه این مقاله از گامی نو شما را با جدیدترین نوع طراحی اتاق خواب آشنا خواهیم کرد.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب ساده با تغییرات جزئی

طراحی دکوراسیون اتاق خواب یک کار تخصصی است، اما شما می توانید با توجه به سلیقه و نیازتان و با توجه به برخی از نکات ساده اتاق خواب دلخواهتان را طراحی کنید.

در ابتدا می بایست یک تصویر سازی ذهنی داشته باشید و سپس مطابق آن به خرید دکوراسیون اتاق خود اقدام کنید. برای داشتن یک دکوراسیون اتاق خواب ساده نیاز به هزینه زیادی نمی باشد. بعضی از تغییرات کوچک و جزئی می تواند باعث ایجاد تغییرات چشم گیر و بزرگی شود. در ادامه به اقدامات لازم جهت طراحی اتاق خواب شیک و مدرن خواهیم پرداخت.

سرویس خواب؛ مهم ترین فاکتور در طراحی اتاق

یکی از اصلی ترین و ضروری ترین وسایل برای یک اتاق خواب مدرن، سرویس خواب می باشد. که خود این سرویس خواب ها شامل: تخت خواب، کمد لباس، دراور و پاتختی است و تاثیر بسیاری را روی چیدمان اتاق دارند.

در سبک های امروزی اغلب از وسایل ساده و مینیمال استفاده می شود که خود بسیار جذاب می باشد. برای چیدمان اتاق خواب پسرانه و یا دخترانه سرویس های متنوعی با ابعاد و مدل های جذابی در بازار وجود دارد و انتخاب آن ها به سلیقه هر شخصی بستگی دارد، برای مثال میتوانید کتابخانه، میز پاتختی یا میز آرایش نیز بنا به نیاز خود تهیه کنید

شما می توانید با انتخاب این تخت و تشک مناسب دکوراسیون اتاق خودتان را تکمیل کنید و خواب راحتی را داشته باشید.

شلف های دیواری کاربردی ترین گزینه در اتاق خواب های کوچک

یکی از وسایلی که امروزه بسیار در اتاق خواب ها به چشم می خورد شلف دیواری است. انواع شلف ها در اندازه و ابعاد متخلفی وجود دارند که به دیوار نصب شده  و جایگاه مناسبی جهت قراردادن؛ لوازم آرایشی، کتاب ها و موارد یسبار دیگری هستند و از بی نظمی های موجود در اتاق جلوگیری می کنند.

فرش؛ پایه ثابت ترکیب دکوراسیون اتاق خواب

فرش ها به طور معمول در اغلب اتاق خواب های ایرانی دیده می شوند و عضو جدایی ناپذیری از خانه های ما هستند. اگر می خواهید که یک دکوراسیون مدرن و جدید را داشته باشید حتما از فرش های دست بافت و یا پرنقش و نگار استفاده کنید.
در طراحی های ساده نیز استفاده از رنگ هایی که خنثی و طرح های خلوت به بزرگتر دیده شدن و مدرن بودن اتاق شما کمک خواهد کرد. فقط کافی است بخشی از اتاقتان را با فرش بپوشانید تا اتاقتان جلوه زیباتری را برخود بگیرد.

استفاده از اکسسوری

در طراحی و نمای اتاق خواب ساده و شیک باید به برخی از اکسسوری ها نیز توجه کرد. آینه، گلدان، قاب ها و سایر لوازم تزئینی کمک بسیاری را به زیباتر شدن و چیدمان اتاق خواب میکند. امروزه آینه های گرد و بزرگ بسیار در میان عموم رایج هستند بر روی میز آرایش و یا دراور ها نصب می شوند. همچنین می توان با استفاده از انواع گل و گیاه روح تازه ای را به خانه های خود ببخشید.

طراحی بوسیله کتابخانه و میز تحریر

اگر از آن دسته از افرادی هستید که در خانه خود فرزندان محصل دارید می بایست در اتاقتان یک میز تحریر و کتابخانه جهت مطالعه و قرار دادن کتاب هایتان داشته باشید تا بتوانید فضای خوبی را برای فرزاندان خود رقم بزنید. میز های تحریر انواع مختفی دارند که تاثیز بسزایی را در چیدمان اتاق شما خواهند داشت.

 

میز تحریر ماهان رنگ بندی سفید رنگ پایه نسکافه ای

میز تحریر ماهان رنگ بندی سفید رنگ پایه نسکافه ای

 اتاق خواب مدرن و شیک چه رنگی است؟

اغلب اتاق خواب ها از رنگ های استخوانی و یا سفید می باشند، اما شما عزیزان می توانید بسته به سلیقه خود رنگ مورد علاقه اتان را استفاده کنید. پیشنهاد می شود به طور کلی در اتاق خواب ها از رنگ های آرامش بخش همچون؛ لیمویی، سبز و یا آبی آسمانی استفاده کنید این رنگ ها تاثیر بسزایی را در روحیه شما خواهند داشت.

خرید سرویس چوب اتاق خواب از مجموعه گامی نو

در این مقاله به نکات مهم و کاربردی در چیدمان یک اتاق خواب پرداختیم با بتوانید با کمترین هزینه ممکن اتاق خواب دلخواهتان را چیدمان کنید. مجموعه تولیدی گامی نو با بیش از یک دهه سایقه درخشان در زمینه طراحی و تولید؛ سرویس خواب، کمد، میز و صندلی و انواع دکوراسیون اتاق خواب همواره در تلاش است تا با کمترین قیمت و بیشترین میزان کیفیت نظر مخاطبان خود را جلب نماید. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 65273866-021 تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *