آموزشی

ویژگی و کاربرد انواع فایل اداری

داشتن یک فایل اداری در کنار میز تحریر، نظم به‌خصوصی به محل کار شما می‌بخشد. سرآمد تمام مزایای فایل سهولت و سرعت در انجام‌ امور روزانه است. وجود فایل اداری در کنار میز مدیریتی یک مدیرعامل یا در کنار میز اشتراکی کارکنان و… امر لازمی است و حذف آن، باعث کمبود در مجموعه می‌شود.

البته نه آن فایل‌های اداری قدیمی که جذابیت محل کار شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند! گامی نو دنا یکی از تولیدکنندگان انواع فایل‌های اداری با تیمی خلاق و قدرتمند طراحی است.

ویژگی و کاربرد فایل اداری کشویی

زمانی که حرف از سرعت و سهولت در انجام امور می‌شود، نکته‌ای که باید در این رابطه به آن توجه کرد، افزایش تمرکز به واسطه مرتب و خلوتی میزکار است. البته نه با هر قیمت؛ یا بهتر بگوییم نه با هر فایل اداری! هارمونی و هماهنگی بین اقلام اداری در دفتر کار بر اساس با هر ابعاد و طرح و رنگی می‌تواند نشان‌گر شخصیت برند شما باشد.

بیایید فرض کنید که قصد برگزاری یک جلسه کاری مهم برای ارائه پروژه‌ای مهم دارید. مسلماً این جلسه می‌تواند اعتباری ویژه را به تیم شما ببخشد. شک نکنید فردی که به عنوان نماینده برای مذاکره به شرکت شما مراجعه کرده است، عوامل مختلف بسیاری را برای شروع همکاری در نظرش دارد. نظم کارکنان یکی از معیارهای تأثیرگذار در تصمیم‌گیری خواهد بود.

نکته‌ای که در خصوص فایل‌های اداری باید به آن توجه ویژه داشته باشید تنوع رنگ‌بندی و طراحی فایل‌های اداری است. رنگ و طرح هر فایل نقش مهمی را در زیبایی دفتر کار شما دارد. تنوع طرح و رنگ‌بندی فایل از آن دسته نکاتی است که عموماً در محصولات آماده موجود در بازار خیلی به آن اهمیت داده نمی‌شود.

انواع فایل اداری کشویی و ایستاده

امری که در مورد انتخاب و استفاده از فابل مناسب ممکن است گیج کننده باشد، دوگانگی یا چندگانگی انواع فایل اداری با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار است. در این قسمت در صدد آن هستیم تا به معرفی انواع فایل اداری بپردازیم. سپس با بررسی کارایی برمبنای ظاهر، ابعاد و کیفیت هر کدام‌ از فایل‌های اداری، یک راهنما برای خرید آسان‌تر شما آماده کنیم. البته ممکن است با این معرفی سوالات بیشتری در ذهن شما شکل بگیرد. اگر فایل مناسبی را برای خود درنظر دارید شکی به خود راه ندهید. درغیر این‌صورت پیشنهاد می‌کنم برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید.انتخاب بنر مقاله

انواع فایل اداری موجود در بازار که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد به شرح زیر است:

  1. فایل اداری چوبی
  2. فایل اداری فلزی
  3. فایل اداری ام دی اف
  4. فایل اداری ایستاده
  5. فایل اداری کشویی

فایل اداری فلزی، نوستالژی امّا مدرن

زمانی که اسم فایل اداری فلزی برده می‌شود، تصویری که در ذهن ما شک می‌گیرد، فایل‌های آلومینیومی طوسی رنگی است که معمولاً در دفاتر بایگانی ویا ارگان‌های نظامی از آن‌ها استفاده می‌شد. با کمی گشتن در بازار فایل‌هایی را پیدا خواهید کرد که با الگوبرداری از نمونه‌های معتبر جهانی و تغییراتی در جهت ایرانیزه کردن آن‌ها، فایل‌هایی را با ظاهر متفاوت و بهتر ارائه می‌دهند.

فایل اداری ام دی اف، اصلی‌ترین گزینه

از فایل اداری ام دی اف به عنوان پرفروش‌ترین فایل اداری در بازار یاد می‌شود. معمولاً این فایل‌ها با فضاهای مختلف و با هر رنگ‌بندی متناسب است. شایان ذکر است که در گامی نو دنا با بهره‌گیری از خلاقیت و نیاز مخاطب، طرح‌های مختلف بسیاری برای فایل اداری ام دی اف در نظر گرفته‌ایم تا نیاز طیف گسترده‌ای از مخاطبین را پوشش دهیم.

از مزیت‌های رایج فایل اداری ام دی اف علاوه‌بر تنوع‌پذیری در طراحی، تنوع استفاده از رنگ‌های مختلف (به دلیل روکش آن) برای هماهنگی بیشتر با تم رنگی دفتر شما است، که می‌توان به آن اشاره کرد. اگر حس کردید که برای انتخاب طرح و رنگ دچار سردرگمی هستید، می‌توانید از تیم پشتیبان ما کمک بگیرید. اگر یک فایل اداری را برای خانه خود می خواهید میتواند آن را با کمد لباس، میز آرایش، میز کنسول، میز و صندلی  ست کنید.

فایل اداری ایستاده، مدرن و کاربردی

از دیگر انتخاب‌هایی که می‌تواند جنبه‌ای مدرنیته به محل کار شما اضافه کند، استفاده از یک فایل اداری ایستاده است. فایل اداری ایستاده با توجه به ابعادی که دارد؛ می‌تواند طیف گسترده‌ای از نیاز‌ها را برطرف سازد. از اختصاص طبقه‌ای به منظور محلی برای قرار دادن گلدان گرفته تا حتی کشو و کتابخانه از مجموعه تغییراتی است که شما می‌توانید به دلخواه و نیاز خود در فایل اداری ایستاده اعمال کنید. فایل‌های اداری با توجه به نوع متریال آن، می‌توانند خودشان را با دکورهای متفاوت، از مدرن گرفته تا کلاسیک تطبیق دهند.

بیشتر بخوانید. ایده های جدید 1403 برای چیدمان پذیرایی

فایل اداری کشویی، کاربردی‌ترین گزینه برای خرید

حال گزینه آخری که برای خرید فایل اداری می‌توان به آن اشاره کنیم، فایل اداری کشویی است. با توجه به پیشروی دفاتر کار به سمت مدرن شدن، خرید یک فایل که هم کارایی مناسبی داشته باشد و هم تناسبی ظاهری را با چیدمان دفتر شما حفظ کند؛ کمی مشکل است. با این حال ما در تیم طراحی و خلاقیت گامی نو دنا، با درک این موضوع و بررسی طرح‌های معتبر برندهای روز، اقدام به طراحی و ساخت فایل‌های اداری کشویی کردیم.

نتیجه بررسی‌های انجام شده، تولید دو مدل پرفروش فایل چهار کشو آلوا و فایل پنج کشویی آلوا است. با توجه به تنوع رنگی زیادی که در محصولات گامی نو دنا می‌توانید با سلیقه خود یا با مشورت متخصصین، بهترین انتخاب را داشته باشید. البته که بهترین گزینه کاملاً به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد. قدرت تطبیق فایل‌های اداری ام دی اف از نظر رنگ به نسبت دیگر اجناس بسیار بیشتر است و دست شما را برای خرید بازتر می‌گذارد.

نحوه سفارش و خرید دراور

تصور این موضوع که برای خرید لوازم اداری باید مسافت زیادی را در شلوغی و ترافیک پشت سر گذاشته تا به خیابان بازار برسید به تنهایی برای هر فردی آزاردهنده است. برای رفع مشکل خرید دراور اقدام به فروش محصولات خود در سایت گامی نو دنا به صورت غیرحضوری گرفتیم تا شما کم‌ترین دغدغه را برای خرید لوازم اداری متحمل شوید. اگر بخواهیم بدون اغراق دلایلی که باعث برتری ما نسبت به سایر رقبا می‌شود را در سه مورد خلاصه کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • گارانتی شش ماهه مکتوب برای تمامی محصولات: با توجه به این موضوع که واژه گارانتی در ایران بیانگر عدم مسئولیت برندها بعد از فروش به شمار می‌رود؛ ولی این موضوع در مجموعه ما کاملاً متفاوت است. مطابق با اهدافی مانند رضایت مشتری که ما در گامی نو دنا به شدت به آن پایبند هستیم، تمامی خدمات و محصولات براساس چهارچوب‌ آن محصول، شامل گارانتی بی‌چون و چرا می‌شود.
  • ساخت سریع و آسان: با توجه به محدودیت زمانی که برای همه ما است، تدابیری را در طراحی محصولات اتخاذ کردیم تا در کمترین زمان ممکن، تمامی محصولات فایلینگ ساخته و آماده شود. در محل بدون نیاز به وسایل کافی است تا فایل را قرار داده و استفاده کنید.
  • تحویل سریع محصولات: با توجه به کمبود وقت شما عزیزان، محصولات پرفروش گامی نو دنا به صورت پک آماده در انبار به اندازه کافی موجود داریم تا به این وسیله در کمترین زمان ممکن، نیاز شما را برطرف کنیم. در صورت سفارش فایل اختصاصی خود نیز در کم‌تر از یک هفته محصول را آماده و به دست شما خواهیم رساند.

مطالعه بیشتر. میز تلویزیون دیواری برای خانه کوچک چی بخرم؟

برای اطلاعات بیشتر برای خرید دراور جدید میتوانید به صفحه دسته بندی محصولات دراور سایت ما مراجعه فرمایید و از جدید ترین و با کیفیت ترین مدل های دراور مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *