دکوراسیون, مبلمان

محبوبترین و پر فروش ترین مدل های دراور امسال

محبوبترین و پر فروش ترین مدل های دراور امسال

دراورها از مهم‌ترین و ثابت‌ترین عناصر در دکوراسیون هر خانه‌ای می‌باشند و بعد از تخت خواب از پرفروش‌ترین اجزای سرویس خواب محسوب می‌شوند. دراورها نقش مهمی در نظم دادن به وسایل ما مخصوصاً لباس‌ها و کمک به نگهداری بهتر از آنها را دارند به همین دلیل خرید یک دراور با کیفیت و جادار اهمیت زیادی دارد.

ما برای کمک به انتخاب راحت‌تر و بهتر یک دراور، در این مقاله از گامی نو می خواهیم به معرفی محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های دراور تولید شده در این مجموعه بپردازیم تا با توجه به معیارهایی که مشتریان در انتخاب یک دراور داشته‌اند بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

دراورهای ۵ کشو

در صدر لیست محبوب‌ترین دراورها گروه دراورهای ۵ کشو وجود دارد که بسیار مورد توجه قرار گرفتن و سفارشات زیادی برای خرید آنها ثبت شده است. این دراورها از لحاظ ویژگی‌های فیزیکی و کاربردی شباهت‌های زیادی با هم دارند و با داشتن عرض مناسب در هر فضایی به راحتی جا می‌شوند و با تعداد کشوهای بالا امکان نظم دادن به وسایل زیادی را فراهم می‌کند. از میان این گروه دراورها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دراور ۵ کشو نیلماه
  • دراور ۵ کشو فرنیا
  • دراور ۵ کشو ماهگون
  • دراور ۵ کشو هومان
  • دراور ۵ کشو توس
  • دراور ۵ کشو آلوا

محصول‌های ذکر شده همگی دارای ۵ کشو چه ریل‌های سه تیکه و ساچمه‌ای و مرغوبی دارند و نیز پایه‌های از جنس ‏abs با رنگ پلی اورتان هستند و می‌توانید آنها را در رنگ‌های مختلف سفارش دهید.

همچنین امکان وجود دارد که این دراورها را با ویژگی‌های سفارشی خودتان تغییر دهید برای مثال مدل دستگیره هر یک را عوض کرده و یا آنها را بدون پایه و به صورت پاسنگ سفارش دهید.

گروه دراورهای دموی

دراورهای دموی و به طور کلی محصولات گروه دموی به خاطر نوع دستگیره و ظاهر مینیمال و مدرنی که دارند در بین مشتریان بسیار محبوب هستند و می‌توان گفت که از پرفروش‌ترین گروه محصولات مجموعه ما می‌باشند. تجربه کاربران ثابت کرده است که مد در دکوراسیون به سرعت در حال تغییر است و اگر می‌خواهید که یک محصول خریداری کنید که با گذشت زمان زیبایی خود را از دست ندهد باید به سمت محصولاتی بروید که کمترین جزئیات ظاهری را دارند. از جمله این موارد می‌توان به دستگیره‌ها اشاره کرد که به سرعت از مد می‌افتند و همین باعث می‌شود که محصول شما قدیمی دیده شود. چیزی که گروه دموی مجموعه گامینو از آن مصون است. محصولات زیر از پرفروش‌ترین ومحبوب‌ترین مدل‌های مجموعه می‌باشد:

  • دراور ۱۲۰ دموی
  • دراور ۵ کشو دموی
  • دراور ۴ کشو دموی
  • دراور ۶ کشو دموی
  • فایل ۴ کشو دموی
  • دراور ۱۴۰ دموی
  • دراور ۴ کشو پایه‌دار دموی

این امکان وجود دارد که این مدل‌های ژورنالی که در سایت‌هایی مانند ایکیا بسیار محبوب و پرطرفدار هستند را در ابعاد و اندازه‌های سفارشی خریداری نمایید تا با ویژگی‌های اتاق شما بهترین تطابق را داشته باشد. همچنین امکان انتخاب رنگ بندی‌های متنوع طبق کالیته مجموعه وجود دارد. دراورهای عریض مانند مدل ۱۴۰ و ۱۲۰ این امکان را دارند که به عنوان میز کنسول نیز مورد استفاده قرار بگیرند و با قرار دادن یک آینه یا تابلو نقاشی بالای آن زیبایی بصری فوق العاده‌ای را به اتاق شما هدیه کنند.

کمد و دراور هومان

اگر می‌خواهید یک محصول کاربردی و زیبا برای اتاق خود خریداری نمایید ست کمد و دراور هومان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این ست به شما علاوه بر تعداد بالای کشو که برای نظم دادن به لباس‌های تا شدنی بسیار مناسب است یک کمد جادار برای لباس‌های آویز نیز می‌دهد که تمام نیاز شما برای نظم دادن به وسایل شخصی را برطرف می‌کند.

این ست کمد و دراور به خصوص برای اتاق بچه‌ها و سیسمونی بسیار مناسب است زیرا ارتفاع رگال آویز آن به آنها اجازه دسترسی به وسایلشان را می‌دهد. این ست دوتیکه را می‌توانید در کنار هم یا به صورت مجزا در فضا قرار دهید. همین امر آزادی عمل بیشتری در چیدمان اتاق به شما می‌دهد.

دراور راسا

اگر علاوه بر کاربردی بودن یک محصول ظاهر زیبای آن هم برای شما مهم است بهترین انتخاب برای شما دراور راسا خواهد بود. این دراور زیبا از ترکیب کشوهای متنوع در کنار یک کمد و ۴ قفسه تشکیل شده است. به این ترتیب پاسخگوی نیاز شما برای چیدن انواع وسیله خواهد بود.

قفسه‌های این دراور به شما این امکان را می‌دهد که هم برای چیدن دکوری‌ها و هم به عنوان کتابخانه مورد استفاده قرار گیرد. همچنین کمد آن با درب لولایی به شما امکان نظم دادن به وسایلتان با ۳ طبقه با ارتفاع مناسب را می‌دهد. در واقع می‌توان گفت که دراور راسا یک محصول همه چی تمام به معنی واقعی کلمه است.

دراور پری

بعد از اینکه ما در مجموعه گامینو به ترکیب چوب و فلز در ساخت محصولات روی آوردیم محصولات این گروه به شدت مورد توجه مشتریان ما قرار گرفت. دراور پری نیز از همین دست محصولات است که با ظاهر منحصر به فرد می‌تواند دکوراسیون شما را متحول کند. نکته جذاب در مورد طراحی دراور پری سطح بالایی آن است که از شیشه ساخته شده می‌تواند برای قرار دادن انواع دکوری مناسب باشد. ارتفاع کوتاه این دراور به شما این امکان را می‌دهد که از آن در کنار تخت خواب خود به عنوان یک میز پاتختی نیز استفاده نمایید. 

دراور ۱۰ کشور سلن

اگر در اتاق خود فضای کافی برای قرار دادن دراور و میز آرایش در کنار هم را ندارید. به شما محصولی مانند دراور ۱۰ کشو سلن را پیشنهاد می‌کنیم که با کشوهای متنوع و زیادی که دارد می تواند نیاز شما در هر دو زمینه را به خوبی برآورده کند. کشوهای این دراور در دو سایز طراحی شده است که تفکیک وسایلتان را بسیار ساده‌تر می‌کند و در نتیجه در برقرار کردن نظم به شما کمک بیشتری خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *