اخبار, دکوراسیون

کاربرد و بررسی پرفروش ترین مدل های میز کنسول

کاربرد و بررسی پرفروش ترین مدل های میز کنسول

در این مقاله از گامی نو به بررسی و معرفی پر فروش ترین میز کنسول های گامی نو بپردازیم و کاربرد های هر کدام را بررسی کنیم تا دلیل خرید و انتخاب هر کدام توسط مشتریان مشخص شود. 

میز کنسول آوینا

اولین میز کنسول که جزو جدید ترین طراحی های مجموعه می باشد، میز کنسول آوینا است که از ترکیب متریال پلای وود و فلز ساخته شده است. این محصولات ظاهر بسیار زیبا و مدرنی دارند و توانسته اند در مدت محدود محبوبیت زیادی پیدا کنند.

میز کنسول آوینا

میز کنسول آوینا

پلای وود بر خلاف ام دی اف ضد آب است و در برابر رطوبت مقاومت بهتری دارد، ترکیب آن با چارچوب فلزی علاوه بر این که مقوامت و استحکام کار را در عین ظرافت بالا برده است، به زیبایی ظاهری آن نیز کمک نموده است.

مین میز دارای دو کشو است که با ریل های سه تکه و ساچمه و پهن تجهیز شده است که دارای ترمز هستند و در زمان بستن درب کشو از برخورد شدید با بدنه جلو گیری می کند. دستگیره های تک پیچ ظریف نیز ظاهر مینیمال کشو را کامل کرده است.

در قسمت پایین دارای یک طبقه با الوار هایی است که با فاصله از هم نصب شده است تا یک ویژگی خاص را به نمای این کار اضافه کند.

این میز به دلیل عمق 30 سانتی متری که دارد جزو محصولات کم جا محسوب میشود که برای قرار گیری در فضا های باریک مثل راهرو ها بسیار مناسب است. سطح کار برای قرار دادن انواع دکوری بسیار مناسب است و میتوانید قسمت بالای آن را با انواع تابلو نقاشی، آینه یا تصاویر خانوادگی تزئین نمایید.

میز کنسول آوینا

میز کنسول آوینا

برای رنگ پایه های و چارچوب کار نیز از رنگ های کوره ای به رنگ مشکی استفاده شده است که به صورت یک پارچه بدون شره تمامن سطح فلز را پوشش داده است و مات می باشد که زیبایی کار را چند برابر کرده است. رنگ پلای وود نیز می تواند در 4 تناژ از تیره تا روشن قابل انتخاب است تا با سایر مبلمان شما بتواند هماهنگ شود.

میز کنسول بلور

درمیان میز کنسول های جدید سایت گامی نو مورد بعدی که بسیار مورد توجه و محبوب دل مشتریان عزیز گامی نو بوده است، این محصول یعنی میز کنسول بلور است که یک میز با چند قابلیت است.

میز کنسول بلور

میز کنسول بلور

یکی از سوالاتی که همیشه در شبکه های اجتماعی گامی نو مثل اینستاگرام از کارشناسان ما پرسیده میشود، که داخل میز کنسول چی میزارن؟ یا کاربرد میز کنسول چیست ؟ و اینکه روی میز کنسول چی بزارم ؟

که در ادامه به بررسی هر کدام میپردازیم در خصوصو سوال اول که این میز کنسول با کاربرد های فراوان به انواع نیاز ها پاسخ داده است، باید بگوییم که از آنجایی که میز کنسول در نشیمن و پذیرایی خانه شما قرار میگیرد، میتواند از فضای داخل کمد آن برای نگهداری انواع ظروف پذیرایی استفاده کنید. داخل کشو ها هم به همین جهت برای نگهداری انواع کار و چنگال، رسید ها، فاکتورها، قبض ها و مستندات مناسب است یا اگر اهل بازی های دست جمعه هستید میتوانید وسایل بازی خود را داخل کشو ها یا کشو های میز جلو مبلی قرار دهید یا هر وسیله دیگری که ممکن است به آن نیاز داشته باشید که نمیخواهید مقابل دید باشد. قفسه ها نیز مانند سطح میز برای قرار دادن انواع دکوری، مجسمه یا به عنوان کتابخانه برای کتاب مناسب است.

میز کنسول بلور

میز کنسول بلور

پایه های میز از جنس ای بی اس است که مقاومت بالایی دارند و به راحتی با مبل های شما میتواند ست شود. همانطور که ممکن است بدانید، مبلمان پایه دار به اتاق عمق می بخشد و آن را بزرگتر نشان می دهد. این میز هیچ دستگیره مجزایی ندارد و محل بازکردن  درب ها با استفاده از دستگاه cnc برش خورده است. و پشت آن ها نیز با ورق ام دی اف پوشانده شده است تا جلوه زیباتری داشته باشد.

این محصول دو رنگ است تا نمای کار بهتر مشخص باشد اما شما میتواند با ترکیب رنگی و سایز دلخواه ان را از گامی نو سفارش دهید.

میز کنسول ونسا

میز کنسول ونسا یکی از جادار ترین میز کنسول های مجموعه است که اگر فضای کافی برای قرار دادن آن در اتاق نشیمن دارید، حتما به شما توصیه میکنیم. این میز با داشتن کمد های جادار میتواند بسیاری از وسایل شما را در خود جای دهد و به منظم تر شدن خانه شما نیز کمک کند.

میز کنسول ونسا

میز کنسول ونسا

برای مثال اگر فرزندان خردسال دارید که به بازی یا فعالیتی هایی مثل نقاشی در اتاق نشیمن علاقه دارند با استفاده از سبد های مختلف میتوانید وسایل شما را در این کنسول ها قرار دهید تا نیاز نباشد که هربار از اتاق آنها را بیاورید.

این میز به دلیل طول زیاد دارای 5 عدد پایه است تا استحکام کار حفظ شود و با کشو و کمد های متنوع فضای زیادی را برای شما فراهم کرده است.

میز کنسول ونسا

میز کنسول ونسا

نقطه جذاب این کنسول دستگره های جذاب آن است که از جنس فلز به رنگ طلایی است که آن را لوکس نموده است.

میز کنسول آذین

زیبایی، فضای متنوع، جادار بودن از جمله ویژگی هایی است که مشتریان را به انتخاب میز کنسول آذین ترغیب میکند. این میز دارای ظاهری منحصر به فرد و زیبا می باشد که با ترکیب دو رنگ سفید و لیون روشن زیبایی آن چند برابر شده است اما این امکان برای شما فراهم است تا ترکیب رنگی مد نظر خودتان را انتخاب نمایید.

میز کنسول آذین

میز کنسول آذین

این میز دارای طول 180 سانتی متر است که فضای مناسبی برای چیدن انواع دکوری ها یا قرار دادن یک آینه بزرگ را برای شما فراهم میکند که به وسیله آن ها دکور خانه خود را زیبا تر نمایید.

لولای استفاده شده برای درب کمد ها تماما از نوع آرام بند و ریل ها ساچمه ای و سه تکه می باشند و نیز طبقات داخل کشو متحرک هستند و شما میتوانید بر حساب نیاز آن ها را جا به جا یا حذف و اضافه نمایید.

میز کنسول C100

در اخر میز کنسول c100 و c101 دو محصول فوقالعاده شک و زیبا هستند که نه تنها به عنوان یک فضای اضافه برای قرار دادن وسایلتان میتوانند به شما در مدریت نظم و ترتیب خانه کمک کنند، با زیبایی منحصر به فردشان دکوراسیون خانه شما را به بهترین شکل ممکن زیبا تر میکنند.

میز کنسول C100

میز کنسول C100

این میز علاوه بر یک کشو بزرگ دارای دو کمد با طبقفات ایت و نیز دارای قفسه هایی برای نمایش دکوری ها است. علاوه بر این فضا ها، سطح کار نیز برای قرار دادن انواع دکوری مانند مجسمه، گلدان، دکوری و … مناسب است.

پایه های کوتاه این محصول جمل و نقل و حرکت را برای شما ساده تر می کند و امکان تمیز کردن فضای زیر آن را نیز برای شما فراهم میکند.

از آنجایی که این میز حالت مینمیال دارد برای درب ها و کشو هیچ دستگیره ای قرار داده نشده است و شما برای بازکردن درب ها به راحتی از لبه های درب استفاده میکنید تا ظاهر ساده و شیک کار حفظ شود.

میز کنسول C101

میز کنسول C101

تفاوت این دو مدل ار ابعاد کار است که این امکان را می دهد تا در فضای شما با هر میزان مشاحتی به خوبی بنشیند.

تمام محصولات سایت گامی نو طبق استاندارد های روز جهانی و مطابق جدید ترین طراحی های روز دنیا است که می توان در سایت هایی مانند ikea مشاهده نمود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *