آموزشی, اخبار

معرفی کامل دستگاه PVC + ویدئوی آموزشی

معرفی کامل دستگاه PVC

دستگاه PVC یا لبه چسبان وسیله ای است که بوسیله ی آن نوار های پلیمری پی وی سی و چسبی  را به دور تا دور قطعه کار شده می چسباند. تا قطعه تولیدی از دوام و ظرافت بیشتری برخوردار باشد و به نوعی ضد آب شود. در ادامه این مقاله از گامی نو به بررسی اینکه دستگاه پی وی سی چیست و چه کارایی هایی دارد می پردازیم.

در زمان های قدیم و گذشته نوارهای پشت چسب دار (اطویی) در ایران مورد استفاده قرار می گرفت و به نوعی نیز پر طرفدار بود. اما نتیجه ی کار بازخورد مناسبی باتوجه به تایم و زمانی که از استاد کار می گرفت نداشت و  نتیجه ی آن رضایت بخش نبود.

اما به مرور زمان دستگاه های بسیار زیادی تحت عنوان لبه چسبان یا پی وی سی وارد بازار ایران شد. و به مرور زمان شاهد بهبود عملکرد و رفع نقص آن ها بودیم . در زمان حال دستگاه های امروزی بهترین و کامل ترین نتیجه را در کنار سرعت بالای آن ها بوده ایم و .

کاربرد و نحوه عملکرد دستگاه PVC

در صنایع و مشاغل پی وی سی و ام دی اف مخصوصا برای ساخت انواع جاکفشی، کمد لباس، میزتحریر، میز تلویزیون، دراور و… تمامی این قطعات پس از برش کاری دارای لبه های بدون روکش و خشن می باشند و چناچه که این قطعات به این صورت به هم چسبانده شوند قطعه تولید شده زیبایی خود را از دست می دهد.

دستگاه پی وی سی در انواع مختلف و با تعداد ایستگاه های مختلف تولید می شود و وظیفه اصلی آن چسباندن نوار به لبه های کار می باشد و خوبی از پس آن بر خواهد آمد.

نحوه عملکرد دستگاه بدین صورت است  که قطعه مورد نظر وارد دستگاه شده و لبه های آن چسب خورده و این نوار توسط قلطک ها به لبه های کار متصل و پس از حرارت دیدن به آن می چسبد و در انتها نیز به جهت زیبایی بیشتر فرزکاری و پولیش می شود.

ایستگاه های دستگاه پی وی سی

دستگاه های پی وی سی در انواع مختلف و تعداد ایستگاه های مختلف تولید شده اند که تعدادی از آن ها به شرح زیر است:

  • 1)ایستگاه نوار جلو برنده
  • 2)ایستگاه پیش گرمکن
  • 3)ایستگاه پیش فرز
  • 4)ایستگاه اسپری
  • 5)ایستگاه چسب
  • 6)ایستگاه غلطک فشار
  • 7)ایستگاه اره سروته زن
  • 8)ایستگاه فرز بالا و پایین
  • 9)ایستگاه گوشه زن

دستگاه PVC مجموعه گامی نو

مجموعه گامی نو همواره می کوشد تا از بهترین مواد اولیه موجود در بازار و همچنین جدیدترین دستگاه های روز دنیا همچون دستگاه الیت، دستگاه PVC، دستگاه CNC  و.. استفاده کند. تا علاوه بر رضایت کامل شما مشتریان عزیز بتواند یکی از بهترین تولید کنندگان در زمینه مصنوعات چوبی باشد. تا با حبالت راحت به کتابخانه یا میز کنسول و حتی میز تلویزیون بپردازید.

همچنین تمامی محصولات مجموعه گامی نو دارای 6 ماه ضمانت کتبی می باشد که با خیالی آسوده محصولات خود را خرید کنید. علاوه بر آن شما عزیزان می توانید با مراجعه حضوری به مجموعه از تمامی محصولات و همچنین نمایشگاه ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *