آموزشی

نکات مهم در مورد خرید کمد لباس که کسی به شما نمی گوید!!

کمد لباس دیبا ساخته شده از ام دی اف درجه یک از مجموعه گامی نو

قبل از اینکه برای کمد لباس و یا جالباسی تصمیم به خرید بگیرید بهتر است بدانید که چه مواردی در انتخاب یک کمد لباس مناسب و کاربردی اهمیت خاصی دارد.کمد های لباس یکی از مهم ترین ارکان هر خانه ای می باشد که می بایست وجود داشته باشد. کمد های لباس می توانند تمامی لباس های شما ها را در خود جای دهند و نظم دهنده ی مهمی برای شما باشند.

اصولی که باید در هنگام خرید کمد لباس رعایت کنیم

وجود یک کمد لباس با فضای ذخیره سازی فراوان و ظاهری شیک و امروزی، امری ضروری و لازم می باشد. کمدهای لباس امروزه در طرح ها و مدل های گوناگونی در بازار مورد عرضه و فروش می رسند. و از اجناس مختلفی مثل : مواد چوبی، پلاستیکی و فلزی ساخته شده اند. شما عزیزان برای خرید کمد لباس و جالباسی می بایست ابتدا یک سری نکات مهم و کاربردی را رعایت کنید که در این مقاله به آن اشاره کرده ایم.

کمد لباس دو کشو دموی ساخته شده در مجموعه گامی نو

کمد لباس دو کشو دموی

جهت مشاهده کمد لباس دو کشو دموی کلیک کنید.

7 نکته مهم در هنگام خرید کمد لباس

جهت خرید کمد لباس ارزان قیمت کافی ست چند نکته مهم و اساسی را رایت کنید که در این مقاله به آن ها اشاره کرده ایم.

7- رنگ بندی اتاق خواب

در هنگام انتخاب رنگ کمد لباس خود ابتدا به طور کامل دقت کنید که با اتاق خواب های شما همخوانی کامل را داشته باشد؛ زیرا کمدهای لباسی که از جنس چوب و ام دی اف می باشند تنوع رنگی بالایی را دارند.
اگر می خواهید که فضای کوچک محل مورد نظر خود را بزرگتر نشان دهید، باید از رنگ های روشنی مثل:سفید و کرم استفاده کنید.

کمد لباس سه کشو هومان رنگ بدنه لیون روشن رنگ نما سفید

شما عزیزان می توانید برای مشاهده و خرید محصول کمد لباس سه کشو هومان اینجا کلیک کنید.

6- دستگیره ها در خرید کمد لباس

شما عزیزان می بایست در هنگام خرید کمد لباس خود ابتدا به شکل ظاهری و میزان مقاومت آن و میزان استحکام و نحوه نصب آن ها به طور کامل دقت کنید، دستگیره های نصبی در صورت استاندارد بودن ، مرغوبیت بالا سبب و زیباتر شدن هرچه بیشتر محصول شما می شود.

در مجموعه گامی نو دستگیره ها بصورت cnc برش داده شده و شیک طراحی شده اند.

5- نوع کمد لباس خود را مشخص کنید

کمد لباس ها معمولا به صورت درب لولایی و درب ریلی موجود می باشند که شما عزیزان می توانید بر اساس سلیقه و ابعاد و اندازه منازل خود از آن استفاده کنید.

اگر اتاقتان کوچک است می توانید از انواع کمد لباس ریلی استفاده کنید زیرا فضای کمتری را اشغال می کند. نحوه نصب و اجرای کمد لباس درب ریلی نیاز به یک متخصص دارد و نصب و اجرای آن جزو تعهدات شرکت گامی نو می باشد.
درب های کشویی کمد لباس به مراقبت های خاص و ویژه نیازدارند که در صورت برخورد به یک جسم خارجی در فضای ریلی، در صورت باز و بسته کردن درب کمد به مشکل بر می خورد. پس باید حواستان باشد چیزی در لای ریل کمدتان گیر نکرده باشد.
کمد لباس درب لولایی را می توان به سادگی استفاده کرد و در هر قسمتی که می خواهید قرار دهید.

4- کیفیت قسمت های داخلی کمدلباس

در هنگام خرید کمدلباس، بررسی لولاها، کشوهای آن و قفل در جالباسی امری ضروری است. پس شما عزیزان  در هنگام خرید،کشوها ابتدا آن ها را به بیرون بکشید تا دریابید که کشوها راحت باز و یا بسته می شوند. همچنین نحوه بسته شدن و قفل شدن درهای جالباسی به طور کامل دقت کنید.

کمد لباس K100

کمد لباس K100

خرید و مشاهده کمد لباس K100

3- اهمیت بالای اندازه و سایز کمد لباس

قبل از آنکه اقدام به خرید کمد خود نمائید؛ ابتدا محل و یا مکان مورد نظر خودتان را به دقت اندازه گیری کرده تا کمد به طور کامل و بدون هیچ ایرادی در جاییگاهی که برایش در نظر گرفته شده است قرار گیرد.
اگر جای کمد لباس کوچک و یا حتی بزرگ باشد، سبب دلزدگی و نازیبایی اتاق و یا دکوراسیون داخلی شما می شود.

2- کمد لباس را بر اساس سبک دیزاین و دکوراسیون خود انتخاب کنید

کمد های لباسی از نظر قسمت های داخلی و همچنین سبک ها، بسیار جذاب و متنوع می باشند. شما عزیزان می توانید با توجه به نیازتان و هزینه ایی که در نظر گرفته اید بر اساس شکل، اندازه و سایر خصوصیات مدنظرتان، نمونه مورد نظر خودتان را انتخاب کرده تا طراحان شرکت گامی نو برای شما بسازند.

1- به کیفیت ( جنس) کمد خود به طور کامل دقت کنید

کمد های لباس موجود در بازار از مواد اولیه و جنس های گوناگونی همانند: اجناس چوبی، اجناس پلاستیکی و فلزی ساخته شده اند که در این میان بهترین گزینه کمد چوبی می باشد .کمد های چوبی از نظر جنس و کیفیت به سطح های مختلفی تقسیم می شوند که در هنگام خرید کردن باید به آن ها توجه کنید و کیفیت، آن را از فروشندگان آن جویا شوید.

کمد لباس دیبا ساخته شده از ام دی اف درجه یک از مجموعه گامی نو

کمد لباس دیبا

جهت مشاهده و خرید کمد لباس دیبا اینجا کلیک کنید.

نکات تکمیلی در رابطه با خرید کمد لباس

در هنگام خرید کمد باید به کاربری آن دقت شود. از کمد لباس، تنها برای قرار دادن لباس ها استفاده نمی شود بلکه آن ها فضایی برای وسایل اضافی هم دارند. پس دقت کنید که در هنگام خرید کمد های شما دارای کشوهای کوچک و بزرگ به اندازه  ی کامل باشند. تمامی محصولات مجموعه گامی نو ساخته شده از بهترین مواد اولیه موجود در بازار می باشند و شما عزیزان می توانید با نمونه های خارجی موجود در سایت هایی همچون علی بابا و یا آمازون مقایسه نمائید.

در صورتی که تمایل دارید با خرید کمد بر ارزش دکوراسیون خانه خود اضافه کنید. کمدی را تهیه کنید که جنس های براقی را دارند و جلوه ی شیک و زیبایی را به فضای خانه شما می دهند. و آن را با وسایل خانه خود مثل ،جاکفشی کمد لباس، دراور ست کنید.

برای خرید کمد مناسب برای اتاق کودک، رنگ روشن و جذاب انتخاب کنید تا در روحیه ی کودکان تاثیر مثبتی بگذارد.

همچنین شما عزیزان می توانید درصورت نیاز به مشاوره سوالات خود را از ما در بخش نظرات پرسیده و یا با شماره های موجود در تماس باشید. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخگویی می دهند.

اگر این مقاله برای شما مفید بود پیشنهاد میکنیم که این مقاله را نیز مطالعه و این محصولات را مشاهده فرمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *